Verzendkosten gratis vanaf aankoop 75 euro (Nederland en België)!

Algemene Voorwaarden

Deze voorwaarden gelden op al onze producten, ongeacht of deze via deze website, via publiekelijke sites als marktplaats of via andere wegen worden verstrekt of gekocht. Deze algemene voorwaarden zijn ook van kracht zodra wij, in onderling overleg, voor u de bestelling hebben geregeld via de website. Zowel klant, als leverancier zijn onoverkomelijk verbonden aan deze algemene voorwaarden en dienen zich ten alle tijden hieraan te houden.

Identiteit van de ondernemer:

LNT Games & Movies
Schelpstraat 11
4661EK, Halsteren
Nederland
KVK: 57248060
BTW-nr: NL255045827B01
Email: info@lntgamesandmovies.nl

Verzendingen:
Kleinere producten worden verzonden in enveloppen met noppenfolie. Grotere verzendingen worden verpakt in doosjes. Om het milieu te sparen en tevens de verzendkosten te drukken hergebruiken wij doosjes welke wij verzamelen. Dit zijn gewoon nette kartonnen dozen, er kan echter wel een ander opschrift op het karton staan. Artikels worden ook netjes in noppenfolie verpakt om ze te beschermen.

De klant is verantwoordelijk voor het correct aanleveren en/of invullen van zijn of haar adres gegevens. Kosten of schade veroorzaakt door verkeerd opgegeven (adres)gegevens vallen onder de verantwoording van de klant (koper).

Verzend- & verwerkingstijd:
Bestellingen worden binnen 1 tot 3 werkdagen, na ontvangst van betaling verzonden. De verwerkingstijd is dus maximaal 3 werkdagen na ontvangst van betaling. De verzendduur kan variëren. Normaal betreft dit 1-2 werkdagen na afgifte op postkantoor, maar dit is geheel afhankelijk van het postbedrijf. Op zaterdag en zondag worden geen bestellingen verzonden.

Retourzendingen:
Er zijn diverse retour-scenario’s.
1) Retour binnen 14 (kalender)dagen bedenktijd, en in ongeopende of verzegelde verpakking.
2) Retour beschadigd of incorrect geleverd product binnen 3 dagen.
3) Retour product stuk gegaan binnen 14 (kalender)dagen na levering.
4) Retour na 14 (kalender)dagen.
5) Niet mogelijk te retourneren.

Bekijk onderaan de uitleg voor de betreffende scenario’s.

1) Indien u uw bestelling wenst te retourneren naar aanleiding van de 14 (kalender)dagen bedenktijd, en de onderlinge producten in uw bestelling zich bevinden in de ongeopende of verzegelde verpakking, dan kan u na contact met LNT Games & Movies uw verzending retourneren. Voor het gebruik maken van dit retour scenario is het wettelijk ook voorzien dat u hier geen reden voor retournering moet opgeven.
Voorwaarden:
Verzend- en retourkosten zijn voor de rekening van de klant.
Wij vergoeden het aankoopbedrag tevens ook minus de door ons gemaakte kosten voor het gebruik van de betalingssystemen (IDEAL €0,99/Paypal 3,4%/Mister Cash €0,99).
Kosten gemaakt door de klant voor het gebruik van betaalhulpmiddelen (zoals PayPal) kunnen wij ook niet vergoeden. Deze betaalt u namelijk direct aan de leverancier van deze service en niet aan LNT Games & Movies.

2) Is uw bestelling of een deel van uw bestelling stuk of incorrect geleverd, dan heeft u 3 dagen de tijd om hierop te reageren. Beschrijf in een email de problemen en maak bij voorkeur foto’s. Vermeld in deze mail ook uw ordernummer. Per bestelling wordt dan nagekeken wat de beste oplossing is.

3) Indien een product binnen de 14 (kalender)dagen na ontvangst stuk gaat bij normaal gebruik, dan wordt per geval bekeken hoe dit wordt opgelost. Indien er door het product schade is bekomen aan andere producten of spullen worden deze niet vergoed. Voorgaande is geen garantie dat wij geld teruggeven of de schade in behandeling nemen. We bekijken per bestelling of een tegemoetkoming op zijn plek is, daarna bepalen wij welke acties verder ondernomen worden.

4) Na 14 (kalender)dagen vervallen alle garanties.

5) Kledingstukken (waaronder pantoffels, petten en mutsen) kunnen om hygiënische redenen niet geretourneerd worden.

In eerste instantie draait de klant op voor de kosten van deze retourzending (deze kunnen tevens ook niet hoger zijn dan de door ons berekende verzendkosten). Indien wij de retourzending in goede orde ontvangen, wordt het product grondig geïnspecteerd. Indien dan blijkt dat het product onterecht retour gezonden is sturen wij het product (in overleg) weer terug en zijn de kosten voor de koper.

Indien u door de omvang van de bestelling gratis verzendkosten hebt verkregen, dan worden deze alsnog in rekening gebracht bij een eventuele retour. Al dan niet van de volledige bestelling. Dit geldt voor alle bovenstaande retour scenario’s tenzij in onderling overleg een andere oplossing wordt voorzien.

Als blijkt dat het product inderdaad stuk of beschadigd door ons verzonden is, en wij dus aantoonbaar in gebreke zijn gebleven, dan zullen wij contact met u opnemen om een regeling te treffen. Bijvoorbeeld geld terug incl. de door u gemaakte verzendkosten (indien verder geen andere producten geleverd zijn). Of wij sturen u een nieuw exemplaar toe en vergoeden de door u betaalde verzendkosten. Voorgenoemde zijn mogelijkheden. De daadwerkelijke afhandeling wordt per bestelling bekeken en afhandelingen van verschillende bestellingen kunnen niet met elkaar vergeleken worden.

Heeft u een product ontvangen welke niet naar tevredenheid is, het product is beschadigd of compleet anders dan aangegeven op de website, maar de periode van 3 en/of 14 dagen na ontvangst van het product is reeds verstreken, dan gelden natuurlijk andere regels. In feite gaat u, na deze periode van 14 dagen, stilzwijgend akkoord met hetgeen geleverd is. In dit geval zijn wij niet verplicht om tot een oplossing te komen.

Heeft u het defect zelf veroorzaakt, dan dragen wij geen verantwoordelijkheid voor de retourzending en/of vervanging van dit product. Ook indien dit binnen 3 dagen na ontvangst van het product gebeurt, maar te laat gemeld wordt.

Wanneer het opsturen van een nieuwe product niet opweegt tegen de bijhorende verzendkosten, dan gaan wij over op het terugbetalen van het aankoopbedrag na overleg.

Let op! U heeft 3 dagen, na ontvangst van het product, de tijd om te reageren op een kapot, beschadigd of afwijkend product. Na deze periode van 3 dagen wordt het probleem beschouwd als “schade opgelopen tijdens het spelen”.

! Er kan verder géén omruiling of terugbetaling gedaan worden van artikelen met kortingen ! !

Schade en diefstal:
LNT Games & Movies is niet verantwoordelijk voor schade, verlies, diefstal of onvolkomenheden aan het verkochte product ontstaan door externe factoren of veroorzaakt door derden. Denk bijvoorbeeld aan schade tijdens (onverzekerde) verzending, verlies/diefstal van poststukken of van delen / inhoud van poststukken.

Heeft u een beschadigd of kapot product ontvangen? Neem dan in eerste instantie contact met ons op binnen 3 dagen na ontvangst van het product.
De afhandeling hangt af van de schade, van de veroorzaker en van het product.
Alle schades en klachten worden uitsluitend per email afgehandeld. Telefonisch behandelen wij geen klachten of problemen.

Na de, in deze algemene voorwaarden, gestelde periodes vervallen alle vormen van garantie, teruggave e.d.

Raakt uw product verloren tijdens verzending, wordt de inhoud gestolen of raakt deze beschadigd? Dan is de afhandeling hiervan afhankelijk van de verzendmethode. Bij onverzekerde verzending is de klant altijd verantwoordelijk voor de verzending. Verloren of gestolen poststukken zijn dan voor eigen risico.

Verzekerde verzending:
Indien u wenst gebruik te maken van verzekerde verzending dan kan u enkel bestellen per email naar info@lntgamesandmovies.nl en betalen via overschrijving. Kies dan gewoon wat u wenst uit de webshop en geef dit per mail aan ons door. Verzendkosten worden dan berekend en aan u totaal toegevoegd.
Let op! De gratis verzending aangeboden door LNT Games & Movies betreft tevens ook een normale pakketdienst. Indien u voor een aankoopbedrag van 75 EUR ook verzekerde verzending wil, dan kan dit ook enkel via mail mits bijbetaling voor de extra verzendkosten.

Afhalen aan huis:
Kiest u hiervoor dan kan u ook enkel bestellen per email naar info@lntgamesandmovies.nl
Afhalen aan huis is uitsluitend mogelijk op de afgesproken datum en tijdstip en na ontvangst van betaling of cash aan huis. Geen pin mogelijkheid.
Indien u afhalen aan huis verkiest, dan vervalt de 14 dagen wettelijke bedenktijd voor aankopen op afstand. U kunt immers het product zien, voelen en controleren bij het afhalen.

Kwaliteit:
Wij doen ons uiterste best kwalitatief hoogstaande producten te verkopen. Zodoende worden al onze producten nagekeken alvorens wij het versturen. U bent zelf verantwoordelijk na te gaan of een gekocht product of stuk speelgoed geschikt is voor uw kind of voor de ontvanger van het product.
Producten zijn altijd in de originele verpakking zoals bekomen door de fabrikant.
Knuffels, kussens en pantoffels zitten enkel verpakt in plastiek met label of kaartje.
Bij sommige knuffels is de detaillering met vilt aangebracht. Tijdens het verpakken en verzenden wilt dit wel eens vouwen of kreuken.

Knuffels kunnen 10% afwijken van de gestelde maatvoering in de artikelomschrijving.

Facturatie & verwerkingskosten:
Wanneer u als klant akkoord gaat met een geleverde offerte cq. prijsopgave of indien een koop, bijvoorbeeld per email, wordt gesloten met LNT Games&movies, dan geldt deze koop als officieel bevestigd. Dit geldt ten alle tijde, ook wanneer nog geen betalingsgegevens verzonden zijn.
De prijs:
1. Gedurende de in het aanbod vermelde geldigheidsduur worden de prijzen van de aangeboden producten en/of diensten niet verhoogd, behoudens prijswijzigingen als gevolg van veranderingen in btw-tarieven of promoties.
2. Alle producten op de webshop zijn inclusief btw.
3. Enkel voor 2de hands games en consoles geldt een margeregeling.

Voorraad:
Wij doen ons uiterste best de voorraad kloppend te houden. Helaas zijn fouten menselijk en kan er wel eens een foutje in sluipen. Blijkt het bestelde product niet voorradig dan zoeken we een geschikte oplossing.

Bestelling niet ontvangen:
De kans bestaat altijd dat een verzending/bestelling zijn eindbestemming niet bereikt. Als webwinkel hebben wij er geen baat bij bestellingen niet te verzenden. Zodoende is het aannemelijk dat wij alle te verzenden orders ook daadwerkelijk verzenden.
Helaas is bij poststukken of enveloppen niet aantoonbaar dat deze verzonden en/of ontvangen zijn. Deze zijn namelijk niet traceerbaar. De klant kiest zelf voor postverzending als verzendmethode en accepteert daarmee ook bijhorende risico`s. U kunt altijd vragen voor onverzekerde of verzekerde pakketverzending. Hierbij hoort een track en trace nummer om pakket te traceren.
De klant is niet verplicht te kiezen voor postverzending, dit is een vrije keuze. Postverzending is wel onze standaard verzendmethode bij kleinere producten. De klant kan altijd kiezen voor een andere methode en dit per email aangeven. Zodoende draagt de klant zelf de verantwoordelijkheid over verloren en kwijtgeraakte poststukken.
LNT Games & Movies is dus niet verantwoordelijk voor kwijtgeraakte, gestolen of beschadigde bestellingen welke onverzekerd (o.a. per brievenbuspost) verzonden zijn.

Is uw bestelling kwijtgeraakt? De kans is groot dat deze in een andere posttraject terecht is gekomen, bijvoorbeeld door het opgeven van een foutief adres, een te kleine brievenbus of andere oorzaken. Dit traject kan enkele weken in beslag nemen. Zodoende kan pas na enkele weken (3 tot 4) bekeken worden of uw poststuk écht kwijtgeraakt is, of dat deze retour afzender is gegaan. Tot die tijd kan helaas geen actie ondernomen worden.

Contact:
Alle vormen van contact vinden zoveel mogelijk plaats via e-mail. Dit is voor beide partijen de beste oplossing aangezien het geheel dan zwart-op-wit staat. Op deze manier kunnen fouten en/of miscommunicaties zo veel mogelijk voorkomen worden.
Schades, klachten en problemen worden uitsluitend afgehandeld via email. Telefonisch nemen wij deze niet in behandeling.

Door het plaatsen van een bestelling bij LNT Games & Movies gaat u automatisch akkoord met onze voorwaarden. Lees deze daarom eerst goed door alvorens u de koop afrond.

Deze voorwaarden zijn laatst aangepast op 1 Februari 2014